zondag 6 december 2015

Essence Eyebrow Stylist Set in 02 Natural Blonde Style


Mijn wenkbrauwen zijn bijna onzichtbaar, en daarom heb ik een paar weken terug dit eyebrow setje gehaald. Ik ga jullie vertellen wat ik ervan vind. Sorry voor de weerspiegeling van de flits, maar zo kreeg ik wel de meest duidelijke foto.
Hopelijk vinden jullie het leuk!



Ik begin met de verpakking. Ik vind het een beetje een niet professionele verpakking. Je trekt de rechte zijkant eraf en schuift de inhoud eruit, ik weet niet waarom maar op mij komt dit een beetje onprofessioneel over.
Inhoud
Dit zit erin:
3 sjabloontjes voor je wenkbrauwen.
Een borsteltje om de poeder aan te brengen.
2 kleuren wenkbrauw poeder.

De sjabloontjes die er bij zitten zijn om je te helpen met het bijtekenen. Deze vind ik zelf een beetje overbodig, ik gebruik ze niet en er zit er geen één bij die bij mijn wenkbrauwen past. Het borsteltje dat erbij zit is heel klein. Ik gebruik zelf een grotere versie die ook wat zachter aan voelt, dit vind ik zelf fijner werken. 
De lichtste poeder gebruik ik als een soort van basis, eerst breng ik de lichte kleur aan en dan de donkere. Dit doe ik omdat de lichtste kleur net iets te licht is om alleen te dragen. Mijn wenkbrauwen krijgen een natuurlijke kleur, en het valt niemand op dat ik ze ingevuld heb, dit vind ik fijn want daaruit blijkt dus dat het heel natuurlijk staat.
Ik ben tevreden over deze wenkbrauwset! Het was niet duur en werkt fijn.
Hier nog even de voor en nadelen op een rij:
Nadelen:
  • De sjablonen.
  • Het borsteltje.
De sjablonen vind ik niet echt een nadeel, maar het had er wat mij betreft niet bij gehoeven. Het borsteltje vind ik wel jammer dat ik die niet fijn vind werken.
Voordelen;
  • Poeder blijft lang zitten.
  • Ziet er natuurlijk uit.
  • Vullen mijn wenkbrauwen goed in.
Je kunt dit bij het Kruidvat kopen voor €2,59
Hopelijk hebben jullie hier wat aan gehad, en/of hebben jullie dit met plezier gelezen.
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten